2 Million Fireworks Video Views...Displayfireworks1

D

Deleted member 17038

Guest
Een fouten compilatie!?!?

Laatst bewerkt door een moderator:

gizmo75

Registered User
Een fouten compilatie!?!?

Het is een kanaal waar kennelijk inmiddels meer dan 2 miljoen views van zijn geweest. Zie hier de bijbehorende tekst van Youtube:

Thanks to all my subscribers and viewers for making my video channel displayfireworks1 one of the top fireworks professional/hobbyist channels in United States. I put together a short compilation video to celebrate.
Please consider subscribing to my videos if you enjoy fireworks or want to become more involved in the hobby. I would also recommend anyone wanting to get serious about fireworks get their ATF fireworks license. This license will allow you to legally purchase larger 1.3 fireworks. It may be easier than you think. If you need help to get your fireworks license please click on the link below.

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=uocHbhRoqy4

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
displayfireworks is HET youtubekanaal voor Amerikaanse video's. Zijn eigen site is ook goed om te bezoeken. Volg hem nu meer dan 2 jaar en leer nog veel van zijn filmpjes.

Z@P

Registered User
Staan heel veel toffe films op inderdaad, aanrader om de films op het youtube kanaal van deze man eens goed te bekijken.

DioR

Registered User
Heel erg tof om te zien! Ik vind het meer een kleine compilatie van een pyrotechnicus. Ik zie een hoop spectaculaire dingen voorbij komen. Ik zou oa ook graag op die brug willen staan zeg! Hoe gaaf!
En zie ik daar nou een Kingdom schietsysteem voorbij komen? (1:25min)

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Dave maakt niet alleen mooie videos maar ook hele informatieve videos. Ik heb zelf door zijn videos al veel geleerd over verschillende taken in de pyrotechniek, zijn kanaal is leuk en handig om te volgen voor heel veel freaks denk ik zo.

DioR

Registered User
Dave maakt niet alleen mooie videos maar ook hele informatieve videos. Ik heb zelf door zijn videos al veel geleerd over verschillende taken in de pyrotechniek, zijn kanaal is leuk en handig om te volgen voor heel veel freaks denk ik zo.

Mee eens. Hij geeft ook duidelijk uitleg over verschillende producten of hoe hij iets doet. Zo is er een hele duidelijke tutorial over het Cobra systeem wat ook in de pyrowinkel te koop is.
Ik vind het een leuke channel om te volgen!

Bovenaan