2 inch 100 schots

raytje_1

Registered User
heey hallo..

ik heb een 100 schots 2 inch blok staan.. ik heb hiervoor betaald 150..
het blok is geloof ik no-name en weegt 21 kilo (kan ook wel een 1,8 inch zijn trouwens)

heeft iemand hier meer informatie over of ervaringen mee..
post ze dan hier ik ben razend niewsgierig over de uitwerking

Snokkie

Registered User
Met deze informatie zal er echt niemand zijn die je iets meer kan vertellen over dit product.

Foto's van het product, informatie op labels, foto's van de labels etc. etc. kunnen er wellicht voor zorgen dat je wat meer gegevens van dit product kunt krijgen.

Ps: Ik neem aan dat je handelaar wel iets verteld zal hebben over de effecten van dit ding toch? Waarom kopen mensen vuurwerk van 150 euro zonder ook maar enige idee te hebben wat ze kopen?

fireworkaddict

Registered User
Ik heb verder geen ervaring met No-Name blokken met die specificaties.
Wel met soortgelijke blokken van de Kruiterij.

Misschien handig om iets meer info te geven inderdaad.

Maar over het algemeen heb je wel een aardig spektakel met een 100 schots 2inch.

Inderdaad Snokkie, ik verbaas me er ook over. Dat mensen zo gemakkelijk geld uitgeven aan dingen waar ze 0,0 vanaf weten. Dit leidt vaak tot gevaarlijke situaties.

raytje_1

Registered User
Met deze informatie zal er echt niemand zijn die je iets meer kan vertellen over dit product.

Foto's van het product, informatie op labels, foto's van de labels etc. etc. kunnen er wellicht voor zorgen dat je wat meer gegevens van dit product kunt krijgen.

Ps: Ik neem aan dat je handelaar wel iets verteld zal hebben over de effecten van dit ding toch? Waarom kopen mensen vuurwerk van 150 euro zonder ook maar enige idee te hebben wat ze kopen?

fotos komen nog online.. de handelaar verteld natuurlijk alleen maar hoe mooi zijn blokke wel niet zijn.. :D logies maar een 2 inch blok is dat goed.. of is dit aan de kleine kant.. en zomaar iets kopen doe ik natuurlijk niet vorig jaar had ik de happy flower 1000 schots en die viel zwaar tegen. kon net zo goed wat romeinse kaarsen op een rij zetten.

dit blok zit er wel wat beter uit.. en verwacht er ook wel meer van. ik ben van de week weer thuis dan zal ik alle informatie van de doos erbij vermelden.. en owjah wat is een leuke prijs voor een 16 schots 4 inch..

ray

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Sluit ik me helemaal bij aan. Lekker laten staan die grote kalibers.
Vooral als je niet eens weet wat het precies is, en/of hoe je ermee om moet gaan.
Zie het zo gebeuren dat iemand met z'n hoofd erboven hangt en even leuk de snellont aansteekt.
Of als er een productiefout in zit, en je hebt je 'potje' op 10 meter afstand staan. Dan hebben alle toeschouwers wel een 'petit problem'.

Maar weer ontopic: We wachten nog op de foto's. Of eventuele vermelde serienummers.

Anthony_bomb.

Registered User
Je Specificatie's kloppen niet.
Een 1.2 inch 100shots blok weegt al 16 kilo bruto.
Een 100 shots 2 inch blok zou zeker over de 30 kilo moeten wegen.
Ik denk eerder dat het een 1.5 inch blok is. Dan lijkt 21 kilo bruto me wel meer te kloppen.

gr ant

fireworkaddict

Registered User
Ja, inderdaad. Dat zijn denk ik wel de gemiddelde gewichten die je daar geeft.
Netto gewicht van een 100 schots 2" ligt tussen de 17 en 23 Kg. Kan dus nogal variëren.
Maar we kunnen hier verder nog niets mee, zolang we geen verdere informatie hebben ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

shooterbomb

Registered User
€150 voor een 100 shots 2" zou wel een heel goede prijs zijn denk ik. Maar als je een foto upload komen wij ook al veel verder. Staat er iets van effecten beschreven op de verpakking?

Shooterbomb

Laatst bewerkt door een moderator:

3307

Registered User
150,- euro voor een 100shots 2" is in het algemeen op de zwarte markt sowieso erg goedkoop. En als je beschikt over zo`n adresje dan gelden die prijzen meestal alleen bij grote inkoop.

Ik zelf moet 250 voor een 100shots no name 2" neerleggen.
300,- euro is toch echt het maximum wat je er voor over zou moeten hebben, wanneer je uit gaat van 150,- euro voor een 49shots 2" blok.

Maar zoals met alles.. het is maar wat je er voor over hebt.

shooterbomb

Registered User
Ik kan ook 3 blokken van 2'' 100 schots allen 180 euro en van Vulcan
en 2'' lidu 50 schots 150 euro

Die van Vulcan lijken mij zeker de moeite, die LIDU zou ik laten liggen ook als is het LIDU. LIDU is topspul, dat weet iedereen alleen is 150€ voor 50 shots veel te veel. Als je zoiets hebt van : Ik wil gewoon eens iets goed hebben, dan moet je het nemen maar anders raad ik je het af.

BTW, welk 50 shots LIDU 2" blok is het? Op mijn 'prijslijst' staan er meerdere...

Laatst bewerkt:

Mitch

Registered User
het blok van Lidu is Mixed shells heb hem gezien afgelopen jaar hij viel me beetje tegen!!
maar die van Vulcan zijn echt SUPERR

hellpyro-freak

Registered User
Ja, inderdaad. Dat zijn denk ik wel de gemiddelde gewichten die je daar geeft.
Netto gewicht van een 100 schots 2" ligt tussen de 17 en 23 Kg. Kan dus nogal variëren.
Maar we kunnen hier verder nog niets mee, zolang we geen verdere informatie hebben ;)

Ik heb hier een foto van de 2" 100 shot`s van triplex en die weegt
Brutto: 29 kg
Netto: 28 kg

IMG.JPG

IMG_1224.JPG

Hellpyro...

Fire freek

Registered User
Netto 28 kilo en bruto 29 lijkt mij een beetje ongeloofwaardig.
280 gram per 2 inch effect lijkt me ook wel veel, maar voor de rest ziet het er netjes uit hoor.

trixx

Registered User
280 gram per 2 inch effect lijkt me ook wel veel, maar voor de rest ziet het er netjes uit hoor.

Haha zoals jij het beschrijft wel ja ;)... 280 gram per 2 inch effect..
Dan kocht ik zo'n ding en zou ik verder niks meer kopen!!

Nee, er zit geen 280 gram in per tube, maar alles bij mekaar(tubes/klei/kruit) kom je op 29 kilo!! er zal denk ik zo'n 3 kilo aan kruit in zitten.. (is een gok hoor want weet het niet namelijk, maar dat lijkt me zo ongeveer.. kan er ook behoorlijk naast zitten, zou ook wel 5 kilo kunnen zijn.. geen idee :p)
Ik weet niet wat er maximaal in een 2 inch mag/gaat.. misschien kan iemand anders daar een antwoord op geven..

Kobajo

FPM Filmer

Het zou ook kunnen zijn dat ze de kartonnen doos en het blok als bruto gewicht wordt gewogen en het blok zonder verpakking het netto gewicht is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan