2 inch 100 schots

raytje_1

Registered User
heey hallo..

ik heb een 100 schots 2 inch blok staan.. ik heb hiervoor betaald 150..
het blok is geloof ik no-name en weegt 21 kilo (kan ook wel een 1,8 inch zijn trouwens)

heeft iemand hier meer informatie over of ervaringen mee..
post ze dan hier ik ben razend niewsgierig over de uitwerking

Snokkie

Registered User
Met deze informatie zal er echt niemand zijn die je iets meer kan vertellen over dit product.

Foto's van het product, informatie op labels, foto's van de labels etc. etc. kunnen er wellicht voor zorgen dat je wat meer gegevens van dit product kunt krijgen.

Ps: Ik neem aan dat je handelaar wel iets verteld zal hebben over de effecten van dit ding toch? Waarom kopen mensen vuurwerk van 150 euro zonder ook maar enige idee te hebben wat ze kopen?

fireworkaddict

Registered User
Ik heb verder geen ervaring met No-Name blokken met die specificaties.
Wel met soortgelijke blokken van de Kruiterij.

Misschien handig om iets meer info te geven inderdaad.

Maar over het algemeen heb je wel een aardig spektakel met een 100 schots 2inch.

Inderdaad Snokkie, ik verbaas me er ook over. Dat mensen zo gemakkelijk geld uitgeven aan dingen waar ze 0,0 vanaf weten. Dit leidt vaak tot gevaarlijke situaties.

raytje_1

Registered User
Met deze informatie zal er echt niemand zijn die je iets meer kan vertellen over dit product.

Foto's van het product, informatie op labels, foto's van de labels etc. etc. kunnen er wellicht voor zorgen dat je wat meer gegevens van dit product kunt krijgen.

Ps: Ik neem aan dat je handelaar wel iets verteld zal hebben over de effecten van dit ding toch? Waarom kopen mensen vuurwerk van 150 euro zonder ook maar enige idee te hebben wat ze kopen?