2.5'' titanium thunder with tail

shell freak

Registered User
ik kwam laatst deze shells tegen ik heb er geen ervaring mee ik heb wel ervaring met de 3'' van bkv is dit een beetje de zelfde soort knal of is deze totaal anders
het merk is jorge

groetjes shell freak

Cornel

Registered User
Nou, je kan er vanuit gaan dat die 3" harder ging dan deze 2.5" van jorge,

Maar over het algemeen heb jorge goede kwaliteit shells, dus ik ga er van uit het dezelfde soort knal is, zoals jij dat zegt. Alleen zal de 2.5" dan iets minder hard knallen dan de 3".

Ze zullen met een zilvere staart omhoog gaan, en dan uit elkaar knallen met vonken, maar dat spreekt voorzich lijkt me als je naar de naam kijkt.

Maar als je ze voor leuke prijs kan kopen, is het zeker geen miskoop.

ramon&marijke

Registered User
Astronaut,

ik denk niet dat je slecht vuurwerk zult tegenkomen hier in Europa vanaf Europese producenten/importeurs. Er worden namelijk strenge eisen gesteld aan de producten, dus slecht zal het niet zijn. Verschil kan hem wel in de uitwerking en de effecten zitten maar dat is ieder zijn eigen keus.

HC_Agitator

Registered User
Astronaut,

ik denk niet dat je slecht vuurwerk zult tegenkomen hier in Europa vanaf Europese producenten/importeurs. Er worden namelijk strenge eisen gesteld aan de producten, dus slecht zal het niet zijn. Verschil kan hem wel in de uitwerking en de effecten zitten maar dat is ieder zijn eigen keus.

klopt, ik vind de shells van Jorge tegenvallen vind t een klein effect en gaan vrij hoog de lucht in, maar meningen kunnen verschillen :)

Cornel

Registered User
klopt, ik vind de shells van Jorge tegenvallen vind t een klein effect en gaan vrij hoog de lucht in, maar meningen kunnen verschillen :)

Misschien heel kort door de bocht, maar vinden de meeste het effect niet te klein omdat ze relatief te dicht bij staan? juist als de shells hoog gaan zou ik op grote afstand gaan staan zodat je alles goed ziet? Maarja ook telt de kwaliteit van de shells mee.

Vaak zie je het van een afstand beter dan van dichtbij.

Zelfde geld voor de salutes.

Bovenaan