19.30 Consumenten Freakshow

Knalgoed

Registered User
Samen met vier andere freaks (waaronder Golddiger) heb ik om 19.30 een showtje geschoten.
Dit jaar deden we dit voor het eerst en wie weet was dit het begin van een jarenlange traditie. Omdat het het eerste jaar was, hebben we het relatief beschaafd gehouden. Geen enorme hoeveelheden, gewoon een leuk vooravond showtje. Wie weet waar het naar toe groeit de komende jaren..

De functieverdeling was als volgt:
1: Cameraman
2: Fakkelaar
3: Fakkelaar
4: Fakkelaar
5: Schietkist (ik)

De eerste functie bleek veruit de meest complexe, want de cameraman heeft een steekje laten vallen. 1 januari bleek de show nergens op zijn geheugenkaart te staan..
Toch zijn er van omstanders nog beelden opgedoken, die ik nu met jullie ga delen.
De fakkelaars hadden elk een rij met cakes. De cakes per 2 geschoten aan de buitkant, en de single cakes in het midden.
Ik mocht de laatste cakes met de afstandsbediening wegdrukken en de boel dirigeren.

Het was een super ervaring om met meerdere liefhebbers een showtje te schieten. Toch weer wat anders dan los wat cakes stoken (zoals we voorgaande jaren wel eens deden). Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en het resultaat.

De schietlijst
3x Shaft
2x Sensation
1x Glittering Dahlia
2x Killer Instinct
2x Massive
2x Cruelty
1x Hyper
2x Chry Crackling
4x Stargate + 2x Fast of Furious 1
4x Canis
4x Hypnotised
2x Wall of Silver
5x Nitraatcake
6x Happy Thunder Q

En natuurlijk het (slechte) beeldmateriaal:

Laatst bewerkt:

Marco_clappers

Registered User
ziet er goed uit:want: beeldkwaliteit niet top op deze manier inderdaad, maar beter als niet filmen! altijd leuk om terug te zien ook wat je hebt verzonnen qua show.

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel leuk gedaan. Leuke show en de informatie die je er bij geeft maakt er een leuk geheel van.

DioR

Registered User
Leuk showtje! De sensation doet het ook erg goed moet ik zeggen! Jammer dat het beeldkwaliteit wat minder is. Maar je moet maar zo denken... Je was er zelf bij en dat pakt niemand van je af! Ik film ook altijd, maar mocht het zo zijn dat het er niet goed op staat, geen probleem. Oud en nieuw is mijn dag. Ik film wel maar kan mij niet druk maken mocht het er niet helemaal goed op staan. Ik was er zelf bij! De rest van het jaar film ik al genoeg vuurwerk waarbij ik wel op let of het goed gaat.

Knalgoed

Registered User
Leuk showtje! De sensation doet het ook erg goed moet ik zeggen! Jammer dat het beeldkwaliteit wat minder is. Maar je moet maar zo denken... Je was er zelf bij en dat pakt niemand van je af! Ik film ook altijd, maar mocht het zo zijn dat het er niet goed op staat, geen probleem. Oud en nieuw is mijn dag. Ik film wel maar kan mij niet druk maken mocht het er niet helemaal goed op staan. Ik was er zelf bij! De rest van het jaar film ik al genoeg vuurwerk waarbij ik wel op let of het goed gaat.

Helemaal mee eens! Gelukkig staat er nog iets van op beeld want op het schietveld krijg je nooit alles mee (ik niet in ieder geval). En de grote show staat gelukkig wel mooi op beeld :) http://www.freakpyromaniacs.com/forum/oud-en-nieuw-beeldmateriaal/55472-consumentenshow-knalgoed-2015-2016-a.html

golddigger

Registered User
De cameraman was ik dus :TT TT: en begrijp nog steeds niet waar het fout is gegaan. Maar ja gelukkig staat het ieder geval nog wel op beeld.

De show voor de rest was top. Was wat snel voor bij en tientallen ideeën voor volgend jaar, maar ik hoop zeker dat er een traditie geboren is.

Bovenaan