[19-06 ~ 21-06] Q-Dance Defqon.1 livestream

poepiegaaf

Registered User
Wanneer: 19, 20 en 21 juni 2015
Plaats: Biddinghuizen
Provincie: Flevoland
Wie: Pyrofoor De Amsterdam
Kaliber: Evenementenvuurwerk T1, T2
Tijd: ±22:30~23.00
Waarom: Muziekfestival
Extra Info:
Q-dance en Beatport hebben de handen ineen geslagen voor een unieke feature: de Defqon.1 video livestream. Voor het eerst in de geschiedenis van Defqon.1 wordt het festival live uitgezonden op Beatport’s nieuwe streaming service. Dus, waar ter wereld je ook bent: verzamel al je vrienden, zorg voor een serieus geluidssysteem, tune in via Defqon1.com/BeatportLIVE en je huiskamer rave kan beginnen.
Zorg ervoor dat je de livestream tijdens de volgende uren zeker aanzet:
Vrijdag 19 juni - 19:30 – 01:00 (?? vuurwerk)
Zaterdag 20 juni - 15:00 – 23:00 (22:30~23:00 vuurwerk)
Zondag 21 juni - 16:00 – 00:00 (23:00~00:00 vuurwerk)

jorisman

Registered User
Vrijdag is er geen vuurwerk (normaal gesproken want alles is in een tent i.v.m. geluidsoverlast dus vuurwerk zal ook wel niet kunnen) en zondag is het vuurwerk van 22:45 tot 23:00. Tijden op zaterdag kloppen.

jorisman

Registered User
Alles in een tent vanwege de geluidsoverlast.
Ik wist niet dat ze tenten met geluidisolatie hebben?

Ik weet niet precies hoe het zit maar in een tent kan het geluid net iets harder dan buiten. Dat is de reden dat de hardcore in een tent gaat dit jaar en de pre party ook niet op de mainstage is.

poepiegaaf

Registered User
Bewerken kan ik niet.

Ik denk wel dat een tent de geluidgolven dempt en dus het volume iets minder zal zijn. Daarmee zijn de bassen niet opgelost trouwens...

RedBaron

Registered User
De endshow bekeken, waanzinnig goed gedaan weer! Erg origineel met die 2 kranen zo! Puik gedaan van Pyrofoor!

RedBaron

Registered User
Volgens mij dit jaar meester vuurwerk niet Pyrofoor. Of het was een samenwerking.

Meester vuurwerk deed het altijd in het begin ( toen nog aan het strand,. op een ponton).. bij mijn weten is dit gedaan door Pyrofoor, al sinds een flink aantal jaren inmiddels. Zoals ze ook festivals als Tomorrowland enz doen.

jorisman

Registered User
Meester vuurwerk deed het altijd in het begin ( toen nog aan het strand,. op een ponton).. bij mijn weten is dit gedaan door Pyrofoor, al sinds een flink aantal jaren inmiddels. Zoals ze ook festivals als Tomorrowland enz doen.

Sowieso liepen ze dit jaar met t-shirts van meester vuurwerk en heb niks van pyrofoor gezien wat je normaal wel ziet. Zie op de facebook pagina ook niks staan van Pyrofoor terwijl die wel altijd actief zijn met posten waar ze schieten.

hardcore0438

Registered User
Ze hebben zojuist de slotshow gedeeld op hun facebook Pagina (pyrofoor). Zie wel dat ze er nog een enorm event bij hadden; tomorrowland brasil .

jorisman

Registered User
Wat Jesper zegt:

https://www.facebook.com/pages/Pyrofoor-de-Amsterdam/217117785089140?fref=ts

ook op de pagina van Paul, eigenaar van Pyro4, staat gewoon dat hij (mede) verantwoordelijk is voor de shows van de afgelopen Defqon

Is dat wel de officiële fb pagina van pyrofoor. Op pyro4.nl wordt namelijk gelinkt naar deze pagina https://www.facebook.com/Pyrofoor?fref=ts waar niks over defqon 1. staat. En ik heb zelf gezien dat ze op defqon met meester vuurwerk shirts liepen. Terwijl dit vorig jaar wel gewoon pyro4 was. Blijf het een raar verhaal vinden iig, maar vind wel dat het juiste bedrijf de credits moet krijgen

Dahustla

Registered User
Het is al jaren bekend dat de shows door Meester aangenomen worden en door Pyro4 uitgevoerd worden!

RedBaron

Registered User
Is dat wel de officiële fb pagina van pyrofoor. Op pyro4.nl wordt namelijk gelinkt naar deze pagina https://www.facebook.com/Pyrofoor?fref=ts waar niks over defqon 1. staat. En ik heb zelf gezien dat ze op defqon met meester vuurwerk shirts liepen. Terwijl dit vorig jaar wel gewoon pyro4 was. Blijf het een raar verhaal vinden iig, maar vind wel dat het juiste bedrijf de credits moet krijgen

"Vorig weekend stond voor Pyrofoor de Amsterdam B.V. geheel in het teken van Defqon.1 Festival 2015. Op festivalterrein Biddinghuizen hadden zich meer dan 60.000 bezoekers verzameld om een heel weekend lang de beste Hard Dance artiesten te horen draaien, te genieten van de sfeer en gezelligheid op de diverse podia en camping, met als afsluiting een bijzondere eindshow op de mainstage. De choreografie tussen muziek, techniek, decor en vuurwerk was indrukwekkend. Bekijk nu de eindshow van zaterdag!"

link: https://www.facebook.com/Pyrofoor/posts/785278304913074

Zo beter? :grin:

Bovenaan