100.000 in 4 delen

trippin

Registered User
heee!

Ik heb voor het eerst een 100k gekocht (naja ik heb er eigenlijk 2 gekocht(tong) ) alleen dit zijn 4 delen. En volgens die man van de winkel waar ik um gekocht heb zitten er bruggen aan of zoiets en kan ik ze zo aan elkaar vast maken. Maar ik heb daar dus nog helemaal geen ervaring in en wil die rollen niet verneuken...
Dus nou is mijn vraag hoe dat moet? staat er ergens een instructie van op internet? En kan ik dit het beste voor 12 uur doen in alle rust of stelt het allemaal niet zoveel voor? En zijn deze verbindingen sterk genoeg om daarna de rol nog op te hangen?

tja het zijn een paar vragen maar zo'n rol kost me teveel geld om ff uit te proberen... ik heb trouwens een horse band 100.000 klapper in 4 delen...

xavier

Registered User
Ik weet niet vanwaar je die rol vandaan hebt gehaald. Deze van alpeco hebben een clicksysteem (zoals de gespen van een rugzak). Je moet de 4 delen uitrollen. Je gaat de gespen dat wel vanzelf vinden. De 4 rollen moet je aan elkaar vast clicken. Een rol functioneer het best als je hem ophangt. De gespen op de rollen van alpeco zijn sterk genoeg zodat je deze kan ophangen.

zendow

Registered User
deze 4 rollen zal het vast zijn met een clicksysteem, alle 4 ook met eindbommen

2cwla38.jpg

ggoooo

Registered User
Kun je deze ook gewoon per stuk afsteken ? ik heb deze ook , maar ik heb er maar 2 van.
er zit aan allebei gewoon groen lont, dus kan ik deze appart ook afsteken ?

Kobajo

FPM Filmer
Kun je deze ook gewoon per stuk afsteken ? ik heb deze ook , maar ik heb er maar 2 van.
er zit aan allebei gewoon groen lont, dus kan ik deze appart ook afsteken ?

Hoe vaak was je nog van plan om dit te vragen.
Meen dat je je antwoord al hebt gekregen in een andere thread waar je zelf ook nog op gereageerd hebt.

MichelAngelo

Registered User
Was wel een vreemd gevoel om m'n eigen 100.000 in ekaar te moeten knutselen. Vroeger was het neergooien en gaan met die banaan....

Maar het was redelijk eenvoudig; met een kliksysteempje. Slim bedacht.

Ik vond het wel grappig dat ik nu 3x moest wachten op een eindbom en dat de rol dan weer automatisch verder ging, maar buiten het feit dat de laatste eindbom natuurlijk kleiner is dan die van een hele rol, zijn de knallen volgens mij minder dan vroeger. Of raak ik verwend of teveel gewend aan de chain 600?

Maar goed, de rommel was er niet minder om.

Laatst bewerkt:

Patrick36

Registered User
Zo te horen is het wel een goeie mat dus deze zomer ook maar eens een doos halen van die dingen, kijken of we hier ook wat roden troep op de grond kunnen maken :blink1:

Bovenaan