Siman says: O&N 2013/2014! (picture/movie heavy)

siman says

Registered User
Beste (mede-)vuurwerkfreaks!

Ik ben er even niet aan toegekomen, maar hierbij alsnog een terugblik op het mooie vuurwerkfeestje afgelopen O&N...

Het begint een repeterend verhaal te worden:smiling:
Na weer veel te hebben rondgekeken op de vuurwerkfora weer een selectie kunnen maken uit alle beschikbare producten (het wordt steeds moeilijker!). En ook weer flink sjouwen de 28e, maar dat hebben wij er wel voor over! Zoals elk jaar weer geprobeerd er een gevarieerd showtje van te maken met flink wat blokjes en 2 fijne finales.

Om 0:00 eerst een tijd op het balkon gestaan, ik heb nog nooit zoveel vuurwerk gezien met O&N, echt prachtig! En ook nog nooit zoveel grote shell(blokken) gezien, bizar...
Toen we naar buiten gingen miezerde het nog wat, maar gelukkig werd het redelijk snel droog en kon het stoken beginnen! Het was weer genieten met veel topproducten (Stars over Paris ,Super 500, Pamela, Hitmen, Extreme 2-pack, Triple Freestyle Madness, ZENA Golden Box & Mayhem) en een klein aantal tegenvallers (Anaconda, Monster Mania en een gratis Python die omviel en voor brandgaten in de jassen zorgde :surprised:). Verder lekker rustig aan gedaan en het was, zonder dat wij erop hadden gelet, precies 1:59 toen de knalfinale de lucht in ging, timing!

Genoeg gel*ld, nu de beelden!

Collectiefoto's

Bonfireworks/Lesli
4lat.jpg

Marijn
b8w7.jpg

Broekhoff
j7o9.jpg

Schuurmans
k3zf.jpg

Wolff
8k0w.jpg

VuurwerkTotaal
h8k5.jpg

ZENA
lvr7.jpg

Overig
3q5t.jpg

Totaalcollectie (alleen de blokken)
wwuk.jpg

Het uitgewerkte showtje
1xln.jpg

Overzicht met stookvolgorde
nzss.jpg

Het slagveld
2wt7.jpg

Films
Niet altijd van hoge kwaliteit, maar wél op HD zetten...

Een kleine impressie vanaf het balkon, gekkenhuis!

Hij was weer lekker als binnenkomer!

Verregend projectje:

Hij's fijn, die mijn!

King of speed Cobra

Erg leuke opbouwcake

Zat helaas weinig kracht achter, zonde...

Helaas maar 2 cakes op film

Dezelfde finale als vorig jaar:
- Midnight Mania 3x
- Gold Rush 3x
- Pyro's Delight3x

Knalfinale in 2 filmpjes

Hope you enjoyed!

Tony

Administrator
Medewerker
THANKS!
Een hele dikke post maar moet net als Poeder nog even tijd vinden om alles te bekijken.

Booomy

Registered User
Heerlijke filmpjes. Thnx voor het delen. Wat was er met die King Cobra aan de hand haha. Die had er best zin in. Binnen 9 sec was ie weg!! Wel een heerlijke cake. Ben ook erg verrast over de Triple Freestyle Madness. 2 mooie cakes voor 25 eurie de stuk!! Bedankt nogmaals voor de beelden!

siman says

Registered User
Dank voor de reacties, vriend van me heeft bijna alle producten gefilmd, heel fijn! En in plaats van steeds 1 filmpje te delen, heb ik de hele boel maar meteen online geplempt. Neem rustig de tijd zou ik zeggen!

Hoe krijg je dat allemaal in één post? Mij lukt dat niet met zoveel filmpjes.

Wist niet eens dat daar schijnbaar een limiet voor is lol (ben geen forumexpert)...gewoon de filmcode van youtube (het stukje na watch?v=) plakken tussen de 'youtube haakjes' in een post.

Wat was er met die King Cobra aan de hand haha. Die had er best zin in.

Goed schudden voor gebruik! Nee, ik zou het niet weten. Alle reacties op t forum over de schietvolgorde en dan krijg je dit :smiling:

bjorn2202

Registered User
Mooie films... Anaconda valt inderdaad tegen op het filmpje ik heb hem 2 jaar geleden gehad en toen vond ik hem echt goed!!
Jammer....

Moontan

Moderator
Medewerker
Jongen, ik heb alles nog een keer bekeken en ik vind het een fantastische bijdrage. Top dat je de films met ons wilde delen en ik hoop dat je het in januari weer wil doen. Straatfilms laten het beste zien wat een product doet. Daar kan geen andere film tegenop.
Alleen jammer van de wind afgelopen Oud en Nieuw maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen.
Chapeau!!

siman says

Registered User
Dank Moontan, ik doe het met veel plezier! En heb altijd een fijne cameraploeg in de vorm van vrienden:smiling:. Altijd leuk om het vast te leggen, nog eens terug te kijken of met medeliefhebbers te delen.

Het is ook wel het minste wat ik kan doen, ik maak elk jaar immers de keuzes op basis van al het werk van de members op de vuurwerkfora! Die elk jaar weer alle demo's afstruinen in het hele land en ons hierbij kunnen voorzien van de broodnodige ervaringen en films (en daarna ook straatfilms). Waarvoor hulde!

Dit jaar wat laat begonnen met rondkijken, maar heb het lijstje met beschikbare aanraders nu wel voor elkaar, dus het wordt nu weer een kwestie van kiezen. Weet niet of zo'n uitbundig feestje wordt als afgelopen jaar, maar een feestje wordt het sowieso! Eens kijken wat we dit jaar op de gevoelige plaat kunnen vastleggen...

We gaan dit jaar maar weer voor een O&N met prachtig weer, mag wel weer na die miezerboel afgelopen jaar!

Bovenaan