Pyro Man

powerfull

Registered User
Beste mede-freaks,

weet iemand meer over deze:

het is 1,5"
Ik heb er nog niets over kunnen vinden, dus nu heb ik de vraag of iemand hier misschien ervaring mee heeft?

Powerfull :smile:

Laatst bewerkt:

atlantvinc

Registered User
deze zijn al een paar getest, en vind dat er goede effecten inzitten. er zitten 6 verschillende effecten in een kitje, varieerend van bees t/m palm. ik vind ze ook zeker interessanter als de weco spaceballs

powerfull

Registered User
deze zijn al een paar getest, en vind dat er goede effecten inzitten. er zitten 6 verschillende effecten in een kitje, varieerend van bees t/m palm. ik vind ze ook zeker interessanter als de weco spaceballs

Bedankt voor je informatie, maar heb je toevallig ook een filmpje o.i.d. :smile: ?

powerfull

Registered User
Nouja, ik kon het niet weerstaan dus heb zelf maar even eentje getest, het was de Green with crackling die ik getest heb. Jammer dat het nog best licht was maar ach, hier is ie:

:amuse:

Laatst bewerkt:

bollehenk

Registered User
:blink1: he ik heb veel spullen van jorge dit is
om precies te zijn jw888 valt bij jorge onder feestvuurwerk maar nu weet ik dus wat de uitwerking is bedankt voor je filmpje.

laterzzzzzzzzzz:idea:

alfaunit

Registered User
ìk heb deze ook gehad,en vond het weinig aan,verwacht er helemaal niet veel van,wat hebben julie er voor betaald?

gr

einstijn

Registered User
Even voor de duidelijkheid: zitten er nou 6 shells in of meer? 6 effecten maar van ieder effect dus maar 1 ? dan is 20 euro wel vrij prijzig vergeleken met de Weco Spaceballs.

3307

Registered User
Dit soort shellkitjes zijn gewoon voor de heb, en de mortier plaats je na afloop bij je verzameling in de boekenkast.

golden eye

Registered User
ik heb afgelopen jaarwisseling ook 2 van deze setjes afgestoken. Ik ben blij dat ik ze rond een uur of zeven heb afgestoken. effecten zijn wel leuk maar verwacht er niet te veel van. O ja na afschieten schell, mortier even op zijn kop houden,het kartonnen "hulsje"met de afbeelding kan er in blijven zitten. Bij mij was dat bij 5 van de 6 schells.
€20.- is erg duur ik betaalde €10.- dus ik vond ze het geld wel waard.

alfaunit

Registered User
nou ja smaken verschillen,maar je moet echt niet meer gaan verwachten,dan een normaal enkel shots mortiertje,van nederlandse afkomst,2 euro per shell,waarvan je de effecten niet eens ziet zo snel dat het weg is,het is mischien leuk voor de mensen die weinig tot niks shell ervaring hebben!

Bovenaan