Paiporta (Valencia sp.)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Feest in Paiporta. (buitenwijk van Valencia)

14.00 uur Mascleta
Waar: Onbekend ((Llit del barranc, betekend iets met een ravijn)
Wie: Onbekend.

01.00 uur. Castillo (Avondshow)
Waar: Onbekend (Llit del barranc, betekend iets met een ravijn)
Wie: Onbekend.

JefFreak

Registered User
deze mascleta heb ik gezien en die begon met n traca van 1 kilometer volgens mij en mascleta was wel goed alleen om 14.30 in burjassot mascleta meegemaakt dus snel doorgeraced daarheen maar whooow wat n brute mascleta was daar zeg echt 1 groot geweld!! heb het wel met fotocamera gefilmd maar is niet zo super goed beeld helaas

Tony

Administrator
Medewerker
deze mascleta heb ik gezien en die begon met n traca van 1 kilometer volgens mij en mascleta was wel goed alleen om 14.30 in burjassot mascleta meegemaakt dus snel doorgeraced daarheen maar whooow wat n brute mascleta was daar zeg echt 1 groot geweld!! heb het wel met fotocamera gefilmd maar is niet zo super goed beeld helaas

Oke, ben benieuwd naar je beeld materiaal!

Welke mascleta heb je in Burjassot gezien ?

JefFreak

Registered User
de mascleta van 16 aug 14.30 ,die heb ik dus ook maar net gered want mascleta paiprota was om 14.10 afgelopen en toen snel heel snel doorgereden naar burjassot,ik kwam aanrijden en hij begon waardoor ik het begin niet op filmpje heb staan waar n mooi deuntje in zat,maar ik ga zorgen dat er vanmiddag stukjes film opkomen alleen zijn t maar korte stukjes omdat ik met de fotocamera maar 3 min telkens kon filmen helaas

Laatst bewerkt:

JefFreak

Registered User
ja dat is hem idd!! mar hierbij een stukje traca en heel klein stukje mascleta in paiporta

het beeld en geluid zijn niet super maar het is niet anders:p
en nog een stukje mascleta op 15 aug in sagunto

[video=vimeo;14235238]http://www.vimeo.com/14235238[/video]

alleen kwam ik er na de mascleta achter dat de finale er niet op stond:S

Laatst bewerkt:
Bovenaan