WINKEL Niederrhein Feuerwerke in Neuss

Oud en Nieuw staat voor de deur!

Vanaf 29 december 2025 (00:01 uur) kunt u bij ons in Neuss-Grimlinghausen uw vuurwerk voor Oud en Nieuw kopen! Tijdens de productpre-shoot kunt u alvast een voorproefje krijgen van wat u begin december te wachten staat.

Openingstijden:
  • 29 december 2025, 00:01 tot 03:00 uur
  • 29 december 2025, 08:00 tot 18:00 uur
  • 30 december 2025, 08:00 tot 18:00 uur
  • 31 december 2025, 08:00 tot 12:00 uur

De volgende merken zijn ter plaatse te koop: Funke, Argento, Albert, Iskra, Klasek (DumBum), El Gato, FWS Feuerwerk, Riakeo, Startrade, Fireworks Specials en Pyrotrade. Online pre-orders zijn mogelijk (met een grotere selectie)!

Link: Winkel

Dennis010

Registered User
Komen er nog extra producten vanuit Funke, Iskra, Albert binnen of is hetgeen wat nu op de site staat het totale assortiment.
Komen er nog producten beschikbaar die nu op uitverkocht staan? Ik heb een aardige lijst die ik graag zou willen bestellen maar het is ontzettend moeilijk om dat bij 1 winkel voor elkaar te krijgen met de beschikbaarheid van de producten van vriend Malte.

Komen er nog extra producten vanuit Funke, Iskra, Albert binnen of is hetgeen wat nu op de site staat het totale assortiment.
Komen er nog producten beschikbaar die nu op uitverkocht staan? Ik heb een aardige lijst die ik graag zou willen bestellen maar het is ontzettend moeilijk om dat bij 1 winkel voor elkaar te krijgen met de beschikbaarheid van de producten van vriend Malte.
Hallo,
Binnenkort verschijnen er nieuwe artikelen van Funke, Argento, Iskra en Albert.

Welke zou je graag willen zien?

Bovenaan