Leidschendam / Voorburg

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 14-09-2013
Plaats: Leidschendam
Provincie: Zuid-Holland
Tijd: 22:30 / 23:00
Straat: Westvlietweg op de hoek van de groene zoom
Wie: Afgelopen jaren, Antons Evenementen vuurwerk
Wat: Proff
Waarom: Vlietdagen

Een traditie die door tienduizenden mensen zeer gewaardeerd: het vuurwerk boven de Vliet dat in Voorburg de zaterdagprogrammering van de Vlietdagen afsluit. Bijna een half uur lang de mooiste effecten in de lucht boven Leidschendam-Voorburg, te beleven vanaf de Vliet, de Oude Haven in Voorburg en de Westvlietweg.

Film 2011

Film 2010

antonvanderhart

Registered User
We schieten maximaal 5". Daar het budget al jaren niet is verhoogd, de prijzen en de BTW zijn verhoogd zal dit wel iets zichbaar zijn in de show. We doen ons best om dit zo min mogelijk zichtbaar te maken. schiettijd ca 22.15 uur

stefantvs

Administrator
Medewerker
We schieten maximaal 5". Daar het budget al jaren niet is verhoogd, de prijzen en de BTW zijn verhoogd zal dit wel iets zichbaar zijn in de show. We doen ons best om dit zo min mogelijk zichtbaar te maken. schiettijd ca 22.15 uur

Vind het elk jaar toch wel een dikke show ! Kon er vorigjaar helaas niet bij zijn.
Maar dit jaar ga ik zeker proberen om er weer bij te zijn :)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wat is een beste show?
M.i. moet je in NL geen shells meer willen schieten groter dan 3", omdat je anders op 200 meter of meer staat, dus ik zie persoonlijk liever een goede consumentenshow aangevuld met mines, kaarsen en knallers omdat je dan gewoon meer beleving hebt.

shinji

Moderator
Medewerker
M.I. zijn shows met cons. blokjes niet te doen. Als je daar mines candles en singleshots bij gaat schieten vormen die laatsten de hoofdmoot en dat is niet de bedoeling in een show. Verleden jaar heb ik maar 1 show in Nederland gezien waarvan ik dacht; Ja zo istie goed, en dat was met de havendagen in Rotterdam. 3" bommetjes, ondersteund door candles, mines en profblokken.

bridge

Bronzen Member
Zou je daar een betere show van krijgen?:huh:

Ach show, show. mwa wanneer is iets een show. Dat zien we in Nederland toch sowieso vrijwel niet. Mij als freak gaat t uiteraard toch uiteindelijk om de kwaliteit van de boeketten uit de bommen. De zuivere pyrotechniek.

antonvanderhart

Registered User
Hartelijk dank voor alle suggesties. Alle genoemde ideeen hebben wij ook doordacht. Bij een vast budget meer 5"schieten betekent inkorten van de show. Door 3"weg te laten en daarvoor in de plaats 4" betekent minder opbouw in de show.
Door de hoge bomen kunnen we alleen bommen schieten want anders komen we niet boven de bomen uit. We gaan het gewoon dit jaar weer doen en hopen op een weer geslaagde show.. Erg mooie bommen gekocht met daaronder cilinderbommen. Hoor graag jullie commentaar.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Hartelijk dank voor alle suggesties. Alle genoemde ideeen hebben wij ook doordacht. Bij een vast budget meer 5"schieten betekent inkorten van de show. Door 3"weg te laten en daarvoor in de plaats 4" betekent minder opbouw in de show.
Door de hoge bomen kunnen we alleen bommen schieten want anders komen we niet boven de bomen uit. We gaan het gewoon dit jaar weer doen en hopen op een weer geslaagde show.. Erg mooie bommen gekocht met daaronder cilinderbommen. Hoor graag jullie commentaar.

Je maakt me nieuwschierig , elk jaar hebben jullie zeer mooi spul er tussen zitten !! :)

Sweet Laker

Registered User
Nou, gezien de shows in Nederland liever wat minder shells en wel 5" als de gemiddelde shows met alleen consu vuurwerk. ook leuk maar af en toe mag het ook wel weereens knallen hoor. Dat die bomen er maar nog vele jaren mogen blijven staan :lub:

MichelWRX

Registered User
Best leuke bommen gezien maar het was wel snel voorbij zeg :(
Geen finale of iets in die richting maar heb mij toch prima vermaakt.
Schoten hier en daar best leuke effecten en het was weer even gezellig met de freaks.

GMP82

Zilveren Member
Ook wezen kijken met Sweetlaker.

Absoluut mooie bommen gezien en nog aardig diversiteit aan effecten.

Maar van een show kan je niet spreken. Er was 0.0 opbouw, het begon even plots als dat het eindigde. Salutes werden lukraak tussendoor geschoten (bewaar die dan voor wat afsluiting...). Het was alsof er iemand willekeurig lontjes stond aan te steken. Jammer, onnodig, want zelfs met het budget en de bommen die ik gezien heb, valt gewoon iets leukers neer te zetten.

En zelf je show omschrijven met "Bijna een half uur lang de mooiste effecten in de lucht boven Leidschendam-Voorburg" en vervolgens nog geen 8 minuten schieten, tja... beetje jammer.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ook wezen kijken met Sweetlaker.

Absoluut mooie bommen gezien en nog aardig diversiteit aan effecten.

Maar van een show kan je niet spreken. Er was 0.0 opbouw, het begon even plots als dat het eindigde. Salutes werden lukraak tussendoor geschoten (bewaar die dan voor wat afsluiting...). Het was alsof er iemand willekeurig lontjes stond aan te steken. Jammer, onnodig, want zelfs met het budget en de bommen die ik gezien heb, valt gewoon iets leukers neer te zetten.

En zelf je show omschrijven met "Bijna een half uur lang de mooiste effecten in de lucht boven Leidschendam-Voorburg" en vervolgens nog geen 8 minuten schieten, tja... beetje jammer.

Miste idd de finale helaas, maar ik vond het verder gewoon een leuke show ! Mooie bommen die we niet vaak zien in Nederland en dat op een redelijke afstand :lub: en over de "Bijna een half uur lang de mooiste effecten in de lucht boven Leidschendam-Voorburg" dat zullen niet de woorden zijn van de schieter denk ik, maar gewoon een promotie / reclame gebeuren vanuit de organisatie van de vlietdagen

En gelukkig hebben we het droog gehouden :) , was wel ff spannend met de buitje net 5 min voordat de show begon :)

Bovenaan