Het lijstje van Steef-Kaboom 2014-2015

Steef-Kaboom

Registered User
Beste Freaks,

Ik wou mijn lijst graag met jullie delen. Alles op deze lijst is reeds besteld en betaald.Dit jaar doe ik het met wat minder dan vorig jaar, (geen grote kartonnen) maar aan mijn lijst te zien gaat dit weer een fantastische jaarwisseling worden! Met dank aan de freakcties van de winkeliers!

Wat vinden jullie ervan? Welke topper mis ik nog en die niet al teveel geld kost?

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25910

sprinkhaan

Registered User
Wolf- cruelty
lesli - pamela

Die zou ik er nog bij nemen (ik ga ze er zelf er nog bij nemen denk ik )
Zijn wat mij betreft powercakes die niet te overdreven zijn qua prijs.

Voor de rest een smakelijke en vermakelijke lijst , veel kijkers in straat ? Die gaan zich wel vermaken !

D

Deleted member 17038

Guest
Prima lijst man! Ik heb het idee dat je niet ver hoeft te reizen om het op te halen.
De Sky Palms van Royal vind ik nog een topper maar die is niet echt goedkoop..

Steef-Kaboom

Registered User
Prima lijst man! Ik heb het idee dat je niet ver hoeft te reizen om het op te halen.
De Sky Palms van Royal vind ik nog een topper maar die is niet echt goedkoop..

Klopt maar die is wel super Nice, ik twijfel er nog over net als de cruelty. Nog maar even wat sparen haha. Ik heb de makkelijkste beschikking over Rubro, Royal, Wolff en Vuurwerkmania mocht iemand aanraders hebben.

Moontan

Moderator
Medewerker
Stefan, het is een mooie lijst geworden.
Weet jij ook of de cake we like it bij Riezebos gemakkelijk te verkrijgen is?
Ik heb namelijk begrepen dat deze cake in beperkte mate leverbaar is.

postvoordennis

Registered User
Klopt maar die is wel super Nice, ik twijfel er nog over net als de cruelty. Nog maar even wat sparen haha. Ik heb de makkelijkste beschikking over Rubro, Royal, Wolff en Vuurwerkmania mocht iemand aanraders hebben.

Ik zou niet twijfelen over de Cruelty als ik jou was. Dit was één van de mooiste cakes die ik afgelopen jaar had en de prijs is ook zeer goed. Ik had alleen spijt dat ik er maar één had gekocht [emoji1]

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Stefan, het is een mooie lijst geworden.
Weet jij ook of de cake we like it bij Riezebos gemakkelijk te verkrijgen is?
Ik heb namelijk begrepen dat deze cake in beperkte mate leverbaar is.

Ik zag dat er nu nog maar 4 op voorraad waren in de webshop.

Ik zou niet twijfelen over de Cruelty als ik jou was. Dit was één van de mooiste cakes die ik afgelopen jaar had en de prijs is ook zeer goed. Ik had alleen spijt dat ik er maar één had gekocht [emoji1]

De Cruelty en de Sky Palm gaan er waarschijnlijk nog komen!

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Ik heb zojuist de Great Barbarian gezien, dit budgetpotje komt er ook zeker nog bij!

[video=vimeo;105120394]http://vimeo.com/105120394[/video]

Bovenaan