DEMO Maarsbergen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
19 Oktober 2006 Vuurwerk demo van de Boerenbond te Maarsbergen.

wie : Katan
wat : DEMO consumenten vuurwerk
waar : op het weiland aan de Rottegatsteeg te Maarsbergen.
tyd : omstreeks 20.30

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

Wizz

Registered User
Boerenbond is gewoon een winkel dus mag aannemen dat het voor iederen toegankelijk is ;)

Ik ben aanwezig, samen met Jawe en The Cigarman.

R

Ronny Vos

Guest
Hier worden 32 artikelen geschoten van drie posities.
Het is vuurwerk bedoeld voor de agri winkels(boerenbond)
Het is vrij toegankelijk,alleen kun je niet naar binnen toe bij de presentatie mits je een uitnodiging hebt.

Groeten,
Katan Vuurwerk

Tony

Administrator
Medewerker
Hier worden 32 artikelen geschoten van drie posities.
Het is vuurwerk bedoeld voor de agri winkels(boerenbond)
Het is vrij toegankelijk,alleen kun je niet naar binnen toe bij de presentatie mits je een uitnodiging hebt.

Groeten,
Katan Vuurwerk

Kan je ons ook vertellen welke merken er geschoten worden ?

R

Ronny Vos

Guest
De merken zijn de bekende merken van de boerenbond,waaronder een nieuwe lijn MAX.

Ik denk tony, dat deze producten al gezien hebt ik stuur even een pm

Groeten,
Katan Vuurwerk
Ronny Vos

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Daar zijn we weer.

Gaaf showtje.

Alleen zijn ze wel een 10 minuten eerder begonnen met de show.
Ik was 5 minuten te laat, kwam mede omdat de N weg tussen Leersum en Maarsbergen is afgesloten.
Maar gelukkig heeft mijn Aldi Tom Tom me redelijk snel richting Maarsbergen geloost.

Wizz was er al, dus ik vroeg of de 500 grams cakes al waren afgeschoten?
Nog niet, maar sommige kwamen wel over als 500 gram.
Zelf een waar lekkere harde knallen van af kwamen, ik begon het Fallas gevoel al te krijgen.
Maar dat was gewoon een 200 gram cake.

Toen kwamen de 500 gram cakes.
De V-shape cakes zijn erg vet.
Wel een ding, ik denk dat er wel duidelijk neer gezet moet worden hoe je ze neerzet.
Want in smalle straten, krijg je echt gezeik met de buren, als je zo'n v-shape verkeerd neerzet.

Na de show nog een catalogus proberen te scoren, maar die hadden ze helaas niet bij zich.
En daarna onder het genot van een sigaar even bijgekletst, met onder andere Jawe, Wizz en twee freaks uit Amersfoort.

Top show. Kreeg al weer zin in oud en nieuw!(yes) (yes)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ben hier gister ook geweest, was leuk om de nieuwe producten van Lesli.
Gelukkig was ik ruim op tijd, want de show begon 10-15 minuten eerder.

Ik heb ook fotos gemaakt van deze show (bigg). Helaas stond ik veel te dichtbij om alles er goed op te krijgen en stond mijn statief helemaal scheef wat ik niet doorhad.

Ze zijn niet echt gelukt, maar ik heb ze toch maar online gezet.
Je kan ze vinden op : http://www.vuurwerkfreakz.nl/media/fotos/Maarsbergen Lesli Demo 19-10-2006/
Wil je ze onder elkaar zien klik dan op #FOTOS.PHP

Gr,
Vwf

Tony

Administrator
Medewerker
Ben hier gister ook geweest, was leuk om de nieuwe producten van Lesli.
Gelukkig was ik ruim op tijd, want de show begon 10-15 minuten eerder.

Ik heb ook fotos gemaakt van deze show (bigg). Helaas stond ik veel te dichtbij om alles er goed op te krijgen en stond mijn statief helemaal scheef wat ik niet doorhad.

Ze zijn niet echt gelukt, maar ik heb ze toch maar online gezet.
Je kan ze vinden op : http://www.vuurwerkfreakz.nl/media/fotos/Maarsbergen Lesli Demo 19-10-2006/
Wil je ze onder elkaar zien klik dan op #FOTOS.PHP

Gr,
Vwf

Jij vindt ze niet goed gelukt maar ik vind dat er toppertjes tussen zitten. 1 Effect haal ik er direct uit en die ze je op de foto hieronder. Ik heb deze pot nog niet online gezet maar vindt het een apart iets...

VWF_Lesli_Maarsbergen_19-10-06_photo46.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Ja was een falling leaves effect :)
erg leuk om te zien in consumentenvuurwerk!

Dit is volgens mijn geen falling leaves. Als ik het goed heb is dit het Thunderbolt blokje. Een soort van zakdoekjes die naar beneden vallen met crackling. Ze zijn per stuk te groot en niet gegroeperd om als falling leaves door het leven te gaan.

Wizz

Registered User
Dit is volgens mijn geen falling leaves. Als ik het goed heb is dit het Thunderbolt blokje. Een soort van zakdoekjes die naar beneden vallen met crackling. Ze zijn per stuk te groot en niet gegroeperd om als falling leaves door het leven te gaan.

zou goed kunnen hoor, maar heb een cake langs zien komen met falling leaves :) dus dacht snel aan deze foto

Bovenaan