Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi gedaan Tony!
Dit is er 1 voor in de boeken hoor.
Keep up the good work!
Even een kleine technische vraag: hoe controleer je bij zo'n grote show of alle lijnen goed lopen? Je hebt zoveel kabels en electronische ontstekers lijkt me, hoe testen jullie die voor de show als alles klaar staat?
Ok, maar het schietsysteem stuurt dan dus een heel klein stroompje naar de ontstekers om te kijken of er verbinding is, zonder dat ze ontbranden?
En nog een vraag wat betreft dit soort shows: als je op muziek schiet is het natuurlijk de bedoeling dat een shell precies ontploft wanneer jij wilt. Weet men dan van elk soort shell precies hoe lang de tijd is tussen het ontsteken en ontploffing? Of gebruiken ze een globale richtlijn van zoveel inch duurt zolang?
Binnenkort maak ik de film met de originele muziek erachter. Dit is eigenlijk voor de DVD bedoeld maar ik plaats hem dan nog wel een keer opnieuw. Ik denk dat het leuker is om te zien/horen.
De effecten fluit en knal en een behoorlijk snel tempo kwamen uit 1 blok van Beko vuurwerk echt een topper, Die kan je voor een kleinere show zo gebruiken als finale. Hop 4 naast elkaar en je bent klaar.
De mines kon je inderdaad niet zien. Helaas bleef er veel rook beneden hangen . En hopelijk word dit inderdaad voortgezet!!!!
vanaf de fabriek uit zijn er gegevens over een bepaald vuurwerk produkt,
oa styghoogte , duur van het vuurwerk , hoe je een v shaped blok moet neer zetten ( richting naar het publiek )
als een 6" vanaf het moment van afschieten er 3,5 sec overdoet voor dat hij ontploft. zal je deze 3,5 sec eerder moeten schieten om hem gelijk te krijgen op de muziek. Bij mortier blokken of flowerbeds word dit al een stuk moeilijker. omdat je vaak ziet dat er 1 eerder is afgelopen dan de ander. en dan maar niet te spreken over de chinese romeinse kaarsen . hier voor kan je beter de singelshot gebruiken.