Beste vuurwerkliefhebbers,
Namens VUURWERKBUNKER.NL wensen Robin en ik jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar! We hopen dat iedereen een mooie oudejaarsavond heeft gehad en tellen nu alweer af naar de volgende.
Ook dit jaar zullen wij weer met een mooie kortingsactie komen, maar omdat veel van jullie graag nu al bestellen en het wachten tot september erg lang duurt hebben we besloten nu alvast onze toppers bestelbaar te maken. In onze nieuwjaarsactie scoor je bijvoorbeeld:
- Pangu Fireworks: Colorful City €85.-
- Evolution Fireworks: ProFire cakes €24.95
- Zena Vuurwerk: 1.0" Blue Peony €14.50
- Broekhoff Vuurwerk: Scorpione €29.-
- Lesli Vuurwerk: Sky Splitter €75.-
- Wolff Vuurwerk: Stars Over Vienna €12.50
In september komt onze jaarlijkse actie voor het gehele assortiment weer online. Alles wat je nu bestelt telt mee alvast mee voor verdere acties.
We zijn druk aan het werk voor een speciale vuurwerkliefhebbers-webshop, tot die tijd kun je bestellen via het excel document [KLIK HIER]. Deze kun je ingevuld met je persoonsgegevens mailen naar robin@vuurwerkbunker.nl. Custom orders kunnen zoals gewoonlijk ook naar dit mailadres gestuurd worden.
Groeten Robin en Tobias
Voorwaarden:
- Voor alle artikelen geldt OP = OP.
- Een bestelling is pas rond als deze bevestigd en betaald is.
- Afhaallocatie Pijnacker.
Laatst gewijzigd door Tobias; 14-01-18 om 20:54.
Fijn!
Effe een potje opbouwen en dan kom ik shoppen.
principes zijn kostbaar, een mening is gratis.
Ohw snap...... Eens even kijken of en zo ja wanneer we hier gaan shoppen. Zitten mooie dingen bij.
é la mia vita.
www.jollyrogerpyro.nl
En ik zit nog wel zo stellig te verkondigen dat ik voorlopig m'n kruit droog ga houden...
verleiding, verleiding, verleiding.
Laat de vuurwerktraditie niet verknallen! Steun vuurwerktraditie.nl!
Dat waren zulke leuke prijzen en precies artikelen op mijn wensenlijst, kon het niet weerstaan (:
Echte liefhebberprijzen daar in Pijnacker.
dus bestelling 1 is alweer een feit.
nog even neuzen bij hoakan begin februari, en dan is het weer leuk geweest de komende maanden... denk ik...
Let op beste liefhebbers, vanaf heden voert Evolution Fireworks een prijsbeleid wat betekent dat ook wij vanaf morgenavond onze prijzen zullen verhogen.
Profiteer nu dus nog van bodemprijzen voor bijvoorbeeld de ProFire cakes zoals de Coco Blue en Snake Eyes voor slechts €19.95.
Voorraad update: de Viking van Wolff is uitverkocht.
Laatst gewijzigd door robinn6; 14-01-18 om 20:45.
Voorraad update: naast de Viking van Wolff Vuurwerk zijn nu ook de Coco Blue en Elements of Fire van Evolution Fireworks uitverkocht.
Toch maar ff gekrabd tegen de jeuk![]()
Laat de vuurwerktraditie niet verknallen! Steun vuurwerktraditie.nl!