Bekijk Poll Resultaten: Winkeliers moeten naast hun huidige assortiment ook de ‘best sellers’ van andere importeurs aanbiede

Stemmers
60. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Eens

26 43,33%
  • Oneens

34 56,67%
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 26 tot 29 van de 29
    FPM Filmer smilli's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Re: Winkeliers moeten naast hun huidige assortiment ook de ‘best sellers’ van andere importeurs aanbieden

Dat hoeft van mij niet, word ook wel heel erg lastig voor de winkeliers en importeurs.
    Bovendien maken wij liefhebbers er toch een traditie van om veel winkels te bezoeken met meerdere collecties dus het is voor ons onnodig.
    Raaddebom.nl

2. The Following User Says Thank You to smilli For This Useful Post:

3. Zenavuurwerk Belgie

Registered User adgertic's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Leeftijd
    30

Re: Winkeliers moeten naast hun huidige assortiment ook de ‘best sellers’ van andere importeurs aanbieden

Persoonlijk vind ik het juist 1 van de mooie dingen. Langs de diverse winkels om de mooiste producten uit de verschillende collecties van de verschillende importeurs te bemachtigen. Overal een praatje, de beste aanbiedingen er uit filteren.... nee. Ik denk dat het lekker zo moet blijven.
    é la mia vita.
    www.jollyrogerpyro.nl

Registered User
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    47

Sommige importeurs willen dit niet. Zij beschermen, op zich terecht en begrijpelijk, hun winkels die er moeite mee hebben als "conculegga's" ff de toppers van hun hoofdmerk gaan leveren. vrij logisch allemaal. Winkels willen een bepaalde exclusiviteit hebben.

Registered User
    Ingeschreven
    May 2004
    Leeftijd
    41

ik haat het woord MOETEN

ze mogen het altijd van mij maar hey het is een vrije markt

7. The Following 2 Users Say Thank You to ifeelfine For This Useful Post:

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten